2nd Line Support Specialist

Är du en driven person som brinner för service och vill ta ditt nästa steg i din karriär inom drift? Då har vi den perfekta möjligheten för dig!
Ansök nu

Om rollen

Av totalt 45 personer på avdelningen Service Delivery består 2nd Line teamet av 14 personer inklusive en Team manager. Med ett stort eget driv och med förståelse för kommunikation och service kommer du tillsammans med fantastiska kollegor få möjligheten att jobba varierat med alla tänkbara tekniker och i olika miljöer.

I din roll som 2nd Line Support Specialist kommer du ta emot och hantera 2:a linje ärenden och kontinuerligt skapa, förbättra och uppdatera dokumentation. Företaget brinner för nära relationer och att skapa stort förtroende mellan oss som leverantör och kund. Du kommer att ha ett tekniskt ansvar hos flera av våra stora kunder och då även vara med i förändringsprojekt hos kund.

I den här rollen får du också chans att hålla i egna interna utbildningar då företaget starkt tror på intern kompetensöverföring.

Dina kvalifikationer

Vi ser att du som person har ett stort eget driv och självständighet. Med en välutvecklad kommunikativ förmåga älskar du att ge service till interna och externa kunder och har förståelse för affären.

Vi ser att du har arbetat som ansvarig tekniker gentemot kund eller haft driftansvar i cirka 2 år. Du har erfarenhet av små till medelstora kunder och tycker om att driva förbättringsprojekt med tydlig koppling till kundnytta och behov. 

Som person är du:

  • Strukturerad och stresstålig.
  • Kvalitetsorienterad, analytisk och kreativ.
  • Har goda språkkunskaper i såväl engelska som svenska.

Vi ser att du är van vid processorienterat arbete där du kan utveckla både processer, rutiner och arbetssätt.

Är du redo för att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett härligt team där kunden står i fokus? Skynda att söka!

Fakta om tjänsten

Stad: Stockholm Omfattning: Heltid Tillträde: Snarast Anställning: Tillsvidare

Är Michaela din nästa ledare?

Sök jobbet