Har du en passion för service och önskar du att utveckla eller tillämpa dina IT-färdigheter? Då är du på rätt ställe! QD letar efter en driven Service Desk Technician att ansluta till vårt grymma team i Uppsala.
Om rollen: Rollen som servicedesk tekniker passar dig som vill jobba serviceinriktat mot kund och vill utvecklas vidare inom IT. Vår servicedesk i Uppsala fokuserar på QD's största kund och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande IT-ärenden där du kommer ha telefon och mejl som dina arbetsverktyg. En vanlig dag kan utöver det bestå av att genomföra felsökningar, installationer och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö.
Vem vi tror att du är: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete antingen inom servicedesk eller kundtjänst och som brinner för IT. Vi tror att du har goda tekniska kunskaper samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Självständighet och målinriktat arbete är viktigt, samtidigt som du trivs med att samarbeta i grupp och är en lagspelare. Du ser är duktig på att hålla ordning och reda samt ser vikten av god dokumentaion. Att vara social och ödmjuk i dina interaktioner med både kunder och kollegor är av stor vikt. Och du, precis som vi, strävar efter att ge service i toppklass och är därför lösningsorienterad med ett gott bemötande.
Vi jobbar främst med de följande saker, men har du inte jobbat med alla sök ändå - så lär vi dig!
Vad vi erbjuder
Vi rekryterar löpande så tveka inte att ansöka redan idag!
Lovisa Malmberg
lovisa.malmberg@qd.se Skicka ansökan